fbpx
 

D.U.K.

1. Ar treniruotės metu galiu patirti elektros smūgį?

Ne, kadangi treniruotės metu naudojami žemos įtampos įrenginiai, todėl tiesiog yra neįmanoma patirti elektros smūgį. Generuojamų impulsų intensyvumas daugiausiai siekia 0,05 vatų galingumą.

2. Ar treniruojantis galima sušlapti?

Siekiant užtikrinti sąlytį tarp prietaiso ir kliento, elektrodo paviršius turi būti sudrėkintas, jog įvyktų sklandus impulso perdavimas.

3. Ar užsiėmimo metu turėčiau aktyviai judėti?

Taip, asmeninis treneris Jums parodys pratimus, kuriuos turėsite atlikti pagal savo sugebėjimus. Atliekant reikiamus pratimus, ritmiškai derinant su juntamais impulsais, žymiai padidėja teigiamas poveikis negu treniruojantis vienam.

4. Kas veda užsiėmimus?

Mūsų studijose dirba tik kvalifikuoti asmeniniai treneriai, kinezeterapeutai, kurie padės Jums taisyklingai atlikti pratimus, ragins pataisyti netaisyklingą kūno padėtį. Jie taip pat atliks pratimus kartu su Jumis, duos patarimų kaip sveikai maitintis. Mūsų trenerių tikslas – padėti Jums tobulėti

5. Ar galima valgyti prieš treniruotę?

Norint pasiekti optimalų treniruotės poveikį, daug angliavandenių turintį maistą reikėtų suvalgyti iki treniruotės likus 2.5- 3 valandoms. Visgi, likus 2 valandoms iki treniruotės, geriau nieko nevalgyti, nes fizinis aktyvumas gali sutrikdyti virškinimo procesą.

6. Ką ir kiek aš turėčiau išgerti prieš treniruotę?

Tam, kad organizmui užtektų pakankamai skysčių, likus 30-40 minučių iki treniruotės, išgerkite mažiausiai pusę litro vandens. Pakankamas skysčių vartojimas (2-3 litrus į dieną) yra svarbus tinkamam sveiko maitinimosi rėžimui.

7. Ką turėčiau atsinešti su savimi į treniruotę?

Atvykę į treniruotę apsirengsite specialius rūbus, kuriuos gausite vietoje. Sportuoti galima basomis, su kojinėmis arba su švaria sportine avalyne, kurią galite atsinešti. Dušo reikmenimis (rankšluosčiu, dušo žele) pasirūpiname mes.

8. Ar galima dėvėti savo drabužius, o jei taip, kokie jie turėtų būti?

Galite, jeigu drabužiai yra aptempti, ilgomis rankovėmis, dengiantys kojas ir pagaminti iš mažiausiai 95% medvilnės.

9. Ar užtenka mankštintis po 20 minučių du kart per savaitę?

E-Fit rekomenduoja mankštintis 2 kartus į savaitę po 20 minučių. Jeigu nesimankštinate papildomai, yra leidžiama atlikti 3 užsiėmimus per savaitę, pailsint mažiausiai 24 valandas tarp treniruočių.

10. Ar galiu atlikti E-Fit užsiėmimus daugiau nei 3 kartus per savaitę?

Kadangi EMS užsiėmimai yra intensyvūs, todėl reikėtų skirti 1-2 dienas kūnui atsigauti. Yra labai svarbu leisti sau pakankamai pailsėti, nes kitu atveju, gali pasireikšti pervargimo simptomai.

11. Koks skirtumas yra tarp E-Fit ir kitokių raumenų stimuliatorių?

Dauguma įprastinių raumenų stimuliatorių yra sukurti, jog paveiktų nedirbančius raumenis. E-Fit treniruočių metu raumenų stimuliatorius yra naudojamas aktyviems raumenims stimuliuoti, atliekant kartu su trenerio parodytų pratimų seka. Tai vienintelis EMS prietaisas visame pasaulyje, kuris buvo pripažintas Amerikoje (U.S. Food and Drug Administration), kaip terapinis metodas, padedantis lieknėti, auginti raumenis ir didinti jėga.

12. Ar po treniruotės raumenys bus įsitempę?

E-Fit mankšta veikia giliuosius raumenis, kurie užsiimant įprasta mankšta yra netreniruojami. Todėl po pirmos treniruotės raumenys gali būti įsitempę. Visgi pastoviai mankštinantis, tempimas praeis savaime. Įtampa raumenyse gali būti jaučiama 2-3 dienas po užsiėmimo ir išsilaiko ilgiau nei po įprastos treniruotės.

13. Kada bus matomi rezultatai?

„Pritrenkiantis” pokytis reikalauja įdėti daug pastangų. Tačiau sveikai maitinantis ir treniruojantis 2-3 kartus per savaitę, matomų rezultatų galima pasiekti jau po 6-10 apsilankymų.

14. Ar E-fit prietaisai gali būti naudojami reabilitacijai?

Tikrai taip, kadangi pati technika yra sukurta fizioterapeutų. Sąnariai nėra perkrauti, taigi, pažeistos kūno dalies raumenys gali veiksmingai formuotis.

15. Ar galima treniruotis nėščioms moterims?

Nėštumo metu treniruotis negalima. Kviečiame atvykti gimus vaikeliui, nes mūsų siūlomos treniruotės tinkamos atstatyti organizmą po gimdymo ir padailinti kūno formas.

16. Kokiais atvejais nereikėtų naudotis E-Fit prietaisais?

Sergantys širdies ligomis, neturėtų naudotis šiais prietaisais. Taipogi tie, kuriems yra įsodinti širdies stimuliatoriai ar kiti elektroniniai prietaisai, nėščiosioms ir į epilepsijos priepuolius linkę žmonės.